.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشتی رایکا در جستجوی ساحل آرامش
رایکا بابل در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف استقلال ملاثانی خوزستان می‌رود.

به گزارش شمال نیوز، تیم فوتبال رایکا بابل پس از پشت سرگذاشتن تعطیلات نیم فصل از ساعت ۱۴ روز دوشنبه دوم اسفند ماه در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهدای سیمرغ میزبان تیم استقلال ملاثانی خواهد بود.

نماینده مازندران بعد از تغییرات در کادرفنی و بازگشت پیروز قربانی، در چند روز گذشته تمرینات با نشاطی را زیر نظر کادرفنی این تیم پشت سر گذاشتند و حالا باید در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات به مصاف شاگردان ابراهیم اشکش در تیم استقلال ملاثانی بروند.

بابلی‌ها که در ۶ بازی گذشته خود علیرغم شایستگی بردی را کسب نکردند.

آخرین پیروزی آن‌ها هم به دوران پیروز قربانی برمی گردد؛ حالا پس از بازگشت فرمانده و با حمایت همه جانبه هواداران این تیم و اتحاد و همدلی بین بازیکنان و کادرفنی، رایکایی‌ها در اندیشه این هستند تا با یک برد شیرین و دلچسب خانگی به ساحل آرامش برسند.

در آن سوی میدان نیز تیم استقلال ملاثانی و شاگردان ابراهیم اشکش در ۶ بازی گذشته خود با کسب یک برد و یک شکست و ۴ تساوی نشان داده اند به راحتی تن به شکست نمی‌دهند و حریف دست و پا بسته‌ای برای تیم بابلی تلقی نمی‌شوند.

خوزستانی‌ها در بازی اول لیگ امسال میزبان خوبی برای ریکا‌ها نبودند و با فحاشی‌ها و جنجال‌های متعدد نسبت به بازیکنان و نیمکت نشینان رایکا و قطع کردن آب و برق رختکن رایکایی‌ها پس از پایان بازی، لحظات بسیار زشت و زننده‌ای را رقم زدند.

تیم رایکا بابل با ۱۶ امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

استقلال ملاثانی هم با ۱۷ امتیاز، رتبه سیزدهم را در اختیار دارد که فاصله یک امتیازی دو تیم نسبت به یکدیگر حساسیت‌های بازی را افزایش می‌دهد.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.